Hudiksvalls Sändareamatörer – SK3GA är en ideell förening med verksamhet & säte i Hudiksvall. Verksamheten kretsar runt vår gemensamma hobby – amatörradio. Vi driver gemensamma resurser såsom repeater, modern HF-station, APRS, AIS, D-Star, DMR-repeatrar, ADS-B-mottagare, SDR-mottagare och anordnar aktiviteter såsom fielddays, studiebesök och föredrag som berör vår hobby.

Du är alltid varmt välkommen att besöka oss när vi har öppet hus. Dessa har vi varje helgfri måndag kl 19.00 – ca 21.00 på Kapellgatan 3, Hudiksvall.

Vi träffas även digitalt via Jitsi, https://jitsi.sm2ampr.net/sk3ga

Vi hoppas du får en trevlig stund här på hemsidan och snart kommer tillbaka!

Bli medlem eller ta Amatörradiocertifikat?

Vill du ta Amatörradiocertifikat? Tveka då inte att höra av dig till info@sk3ga.se så hjälper vi dig med detta.

Medlemsavgiften är för närvarande 75 kronor om du är 25 år eller yngre, är du äldre är den 200:-

Klubbens bankgiro är 655-5247. Märk inbetalning med namn eller signal.

Övriga frågor/kontakt: info@sk3ga.se

Mer information om oss och vår verksamhet får du i menyerna längst upp på sidan.

Välkommen du med!