Om SK3GA

Hudiksvalls Sändareamatörer – SK3GA. Föreningen för dig som gillar amatörradio!

Hudiksvalls Sändareamatörer – SK3GA är en ideell förening med verksamhet & säte i Hudiksvall. Verksamheten kretsar runt vår gemensamma hobby – amatörradio. Vi driver gemensamma resurser såsom repeater, modern HF-station, APRS, AIS, D-Star, DMR-repeatrar, ADS-B-mottagare, SDR-mottagare och anordnar aktiviteter såsom fielddays, radiosamband, studiebesök och föredrag som berör vår hobby.

ssf-logoFöreningens inventarier är märkta och registrerade i SSF Stöldskyddsregister.

Vi träffas varje helgfri måndag kl 19.00 i vår klubblokal på Kapellgatan 3, Hudiksvall. Är du intresserad av att hälsa på oss eller göra ett studiebesök utöver våra öppet hus så går detta bra. Mejla till info@sk3ga.se så bestämmer vi tid och datum. Välkommen!

Bli medlem eller ta Amatörradiocertifikat?

Vill du ta Amatörradiocertifikat? Tveka då inte att höra av dig till info@sk3ga.se så hjälper vi dig med detta.

Medlemsavgiften är för närvarande 75 kronor om du är 25 år eller yngre, är du äldre är den 200:-

Klubbens bankgiro är 655-5247. Märk inbetalning med namn eller signal.

Övriga frågor/kontakt: info@sk3ga.se

Mer information om oss och vår verksamhet får du i menyerna längst upp på sidan.

Välkommen du med!